De tarieven voor 2023 zijn:
Uw chalet kunt u altijd verkopen aan wie u wilt en tegen elke prijs die u overeenkomt. De koper moet dan het chalet ophalen en u dient de kavel/vaste standplaats geheel leeg opleveren.
Als uw mogelijke koper het chalet wil laten staan op de kavel/vaste standplaats kan er NIET direct verkocht worden! Dit betekent namelijk dat u de huur van de vaste standplaats niet opzegt, maar dat u graag wilt dat de huur wordt overgezet op naam van uw mogelijke koper. Hier werken wij niet direct aan mee. Wij willen namelijk ook andere potentiële huurders een kans geven om de kavel/vaste standplaats te huren. In dit geval gaan wij gaan wij de volgende stappen ondernemen:
Wij hebben in 2022 al 25 verhuur objecten in beheer gekregen en daar komen er ieder jaar meer bij. Wij zitten er letterlijk en figuurlijk bovenop. Ons verhuurteam is verstrekt met Kaylee en de bezettingsgraad groeit gestaag.
Wilt u verhuren, maar ook de vrijheid behouden om er zelf gebruik van te maken? Dat kan allemaal als u via ons verhuurd. U blijft baas in eigen huis en u bepaalt. U krijgt toegang tot de verhuurkalender van uw chalet in ons reserveringssysteem en u kunt zoveel mogelijk dagen blokkeren voor eigen gebruik als u wilt. Hieronder meer informatie over onze werkwijze.
Huurinkomsten, kosten en rendement
Verhuren brengt geld in het laadje, maar hoeveel? Welke commissie wordt berekend voor het regelen van de verhuur? Wat zijn de bijkomende kosten aan parkbeheer, energiekosten, belastingen? Klik hier voor meer informatie.
Bijna alle reserveringen zullen via onze website en via onze honderden online travel agencies (OTA’s) zoals Booking.com en Airbnb binnenkomen.
Door middel van een overzichtelijke ZOEK&BOEK functie op de site, kan een gast een chalet geheel naar persoonlijke voorkeur zoeken en boeken.
Als de gast online een reservering maakt wordt er online betaald en ontvangt de gast een boekingsbevestiging met een pincode en uitleg foto’s. Met de pincode gaat de slagboom open. Door middel van de foto’s ziet de gast waar het sleutelkluisje hangt en laten we zien hoe de gast naar zijn chalet rijdt.
Deze self-checkin geeft een gevoel van vrijheid: ‘ik heb de sleutel al en hoef met niemand te bellen of af te spreken’. Alle communicatie gaat digitaal en er is 24 uur support! Daarnaast is de self-checkin corona proof.
Wij zijn constant op zoek naar effectieve en innovatieve manieren om gasten te werven en inspireren. De nadruk ligt daarbij steeds meer op beleving en interactie. Daarvoor hebben we diverse online mogelijkheden zoals een up-to-date website, e-mailmarketing, social media en een digitaal magazine. Om (potentiële) gasten die via zoekmachines als Google zoeken naar bepaalde vakanties of faciliteiten zo concreet mogelijk te informeren worden er specifieke internetpagina’s ontwikkeld. Ook via meer traditionele communicatiemiddelen zijn we actief.
De chalets zullen daarnaast worden aangeboden bij honderden touroperators en reisbureaus in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk.
Dit heet Yield management en zorgt ervoor dat er een zo hoog mogelijk rendement wordt gehaald. Dagelijks gaan wij de prijzen aanpassen en kijken naar de bezetting van uw chalet, maar ook de bezetting van alle chalets op het park, naar de prijzen en bezetting van de concurrentie, en nog enkele parameters.
Ook gaan wij Last Minute-, Early Bird- en andere aanbiedingen doen afhankelijk van de bezetting.
Wij nemen alle werkzaamheden voor de verhuur uit handen en ontzorgen u volledig. Dit zijn onze werkzaamheden:
Meer weten? Stuur een e-mail naar info@recreatieparkdewielen.nl
Voor als u er even tussenuit wilt, genieten van de rustige natuur of van het zonnige strand. Boek nu bij ons uw vakantie of weekendje weg en geniet van al het schoon dat de provincie te bieden heeft.
Het hele jaar door genieten van zee, strand, duinen, dijken en rust.
Recreatiepark De Wielen is een handelsnaam van De Wielen Recreatie B.V. en we zijn aangesloten bij: